کد خبر 405654
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

مربی سابق تیم ملی گفت: به نظر من کی‌روش با این شرایط در فوتبال ایران به جایی نمی‌رسد و باید به کشورهای سطح بالاتر برود.

به گزارش مشرق، آنتونیو سیموئز در خصوص وضعیت کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال اظهار داشت: حق کی‌روش ماندن در ایران و حتی آسیا نیست. دانش فوتبالی او بیش از این حرف‌هاست و باید در جاهای بزرگ‌تری از ایران و آسیا حضور داشته باشد. نمی‌دانم اصرار او که در ایران بماند برای چیست!

وی ادامه داد: او بسیار شرایط بهتری دارد و می‌تواند در جاهای بهتر سرمربیگری کند. فدراسیون فوتبال ایران هیچ وقت حرفه‌ای کار نمی‌کند. تمام مدتی که در ایران بودم وقت‌مان را صرف مباحث امکانات و زمین کردیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. کی‌روش یک تنه نمی‌تواند فوتبال ایران را درست کند. تمام درگیری‌ها و مصاحبه‌ها هم به این خاطر است.

مربی سابق تیم ملی یادآور شد: او باید ایران را رها کند، زیرا بزرگ‌تر از این حرف‌هاست. سطح فوتبال ایران همین است و پیشرفت دیگری نخواهد داشت. نهایتا این است که دوباره در جام جهانی حاضر می‌شود و در مرحله گروهی با سه تیم رقابت می‌کند و پس از آن حذف خواهد شد. زیرا پتانسیل صعود به مرحله بعدی را ندارد.

سیموئز تأکید کرد: کیفیت لیگ ایران و تیم‌هایی که در آن حاضر هستند بسیار پایین است. بازیکنان خوب تمرین نمی‌کنند و وقتی چنین مسائلی وجود دارد دیگر چه انتظاری می‌رود؟ تمام خواسته‌های‌مان را با دعوا می‌گرفتیم و برای همه چیز باید جر و بحث می‌کردیم. کی‌روش بهتر است استعفا بدهد زیرا او با ماندن در ایران فقط وقت خودش را تلف می‌کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مدیر برنامه‌های کی‌روش و علیرضا حقیقی یکی است و مسائلی را در خصوص دعوت این بازیکنان برای کی‌روش مطرح کرده‌اند، تأکید کرد: کسانی‌که این حرف را می‌زنند بهتر است دهان خود را ببندند. کی‌روش به این پول‌ها نیاز ندارد. او آنقدر پول دارد که به همه چیز رسیده است و نیازی به مبالغ اندک ندارد.

مربی سابق تیم ملی افزود: کی‌روش شاید روی یک بازیکن لجباز باشد اما به هیچ عنوان دنبال این بازی‌ها نیست. شاید افرادی که این مسائل را مطرح می‌کنند خودشان دنبال این کارها بودند و می‌دانند که باید چگونه حرف بزنند.کی‌روش سرمربی بزرگی است و همه او را می‌شناسند و چنین تهمت‌هایی به او نمی‌چسبد. در انگلیس، پرتغال و آلمان همه او را می‌شناسند و نیازی هم به این پول‌ها ندارد.

سیموئز تأکید کرد: کی‌روش در ایران چیزی را به دست نمی‌آورد. او بهتر است در کشورهای با سطح بالاتر فوتبال حاضر شود تا بتواند راه خودش را برود. او باید راهش را جدا کند. مطمئن باشید این مسائلی که در فدراسیون فوتبال به وجود آمده آخرین اتفاقاتی نیست که بین مدیران و کی‌روش به وجود آمده است چون مدیران حاضر در فدراسیون فوتبال ایران حرفه‌ای نیستند و چیزی از فوتبال ایران نمی‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: آن کسانی که بحث مسائل ارتباط بین او و بازیکن تیم ملی را مطرح کردند نمی‌دانم چگونه دست به چنین کاری زده‌اند. نمی‌خواهم یکسری مسائل را بگویم اما سر بسته می‌گویم که پیش از اعزام تیم به جام جهانی برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد می‌دادند که فلان بازیکن در تیم ملی حاضر شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    خیلی دوست داشتم که بگم حرف مفت میزنه این سیمویز اما افسوس
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    ادبیات استعمار گونه این به اصطلاح آقا، حاصل زحمات شرم آور آقای فردوسی‌پور در حمایت بیچون و چرا از کیروش است.
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    ببند دهنتو
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    حرف حق رو زده
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    صورت مسئله رو پاک نکنیم مشکل فوتبال ما مسئولان غیر متخصص و باری به هر جهت هستند
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    راست میگه
  • 0098 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    تو باز جوگیر شدی!!!
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    به خدا داره درست می گه حیف نیست کی روش بیاد جائی مربی گری کنه که پنجه طلائی و قندلی کار می کنند؟
  • محمد صادق از بم ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    واقعا افسوس اما به راستی درست آست فوتبال شده سینما و بازیکنان شدند هنر پیشه همین بس؟!دلالی واسه اومدن بعضیا بماند و دلال بازی های دیگه؟!
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    دقیقا!! میخواستم همینو بگم دیدم شما گفتی... واقعا کجای حرفاش دروغه؟؟ تلخه! اما حقیقت رو گفته
  • علی س ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    خاک توسر تو و اون وطن فروشهای که مثبت دادن. مشرق که هرچی کامنت میذارم تاییدنمیکنه لااقل حرف دلم رو بزنم
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    قابل توجه مربیان منتقد وطن پرست!
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    دوست عزیز حتی اگر دشمن هم واقعیت را گفت حق انکارش را نداریم واقعا سیموئز در باره فوتبال ما درست میگه فوتبال پایه ما خراب است و تمرینها افتضاح و مال 50 سال پیش این کاملا درست است
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    یعنی میگی دروغه؟؟؟
  • مسعود کامنت ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    همین یه حسن کی روش که زیر بار زورگویی فدراسیون نمیره یه دنیا می ارزه حداقل خیالمون راحته هر مشکلی پیش بیارن و هر نظر تحمیلی داشته باشن یا تو تدارکات و امکانات کم بذارن کی روش سریع رسانه ایش میکنه تو ایران خیلی کم اند کسانی که بتونن اینقدر قدرتمند تصمیم گیری کنند. فقط مربیانی تو ایران موفق می شن که سطحشون آنقدر بالا باشه که نخوان برای ترس از اخراج شدن هر شرایط تحمیلی رو قبول کنند. خیلیا فقط مسایل فنی رو می بینن اما به نظرم اولین ملاک باید این باشه و بعد مسایل فنی.
  • محمدمهدی اردبیلی ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    0 0
    حرف حق رو به نا حقی بیان کرده پدر سوخته !!!!!
  • سيد مصطفي ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    0 0
    حرف درستي زده فوتبال ايران يه مشته دلال و غير حرفه اي پر كردن حيف هزار تومن و يه دقيقه وقتي كه براي اين فوتبال بي سر و ته و كثيف خرج بشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس